23 Aralık 2008 Salı

Her yerden mail adresi almayın.

Hemen hemen her web sitesi bedava mail adresi, bedava mail dağıtıyoruz gibi yazılarla bedava mail adresi dağıtıyor,

ancak hiç aldanmayın mail adresi kullanacaksanız ve uzun süreçte bu adresle yazışmalar yapıp özel mailler alacaksanız sakın olaki onun bunun dağıttığı mailleri kullanmayın,

yahoo, hotmail gibi büyük firmaların dağıttığı mailleri alın.

bunu neden yazdım amele . com diye bi adres var orda bi sürü güzel mail var, onlardan birisini aldım

1 ay mailime girmedim baktım şifre değişmiş, site sahibi sitesini kapatırsa mail adresiniz de kapanıyo. bunu unutmayın.

23 Kasım 2008 Pazar

Kontör satın alma sitelerine dikkat!

Cep telefonunuza internetten kontör almak mı istiyorsunuz.!

aman dikkat edin bazı uyanık hırsızlar insanların kredi kartı bilgilerini almak için bu tür siteler açtılar ne kontör alabiliyosunuz ne bişey.. kartınız ellerine gidiyo ve kartınızla bişeyler alıp satıyolar bi şekilde kar ediyolar. yakalanmamak için türlü işler yapıyolar ama eninde sonunda yakalanıyolar..

Lütfen dikkat bilmediğiniz sitelerden kontör almayın kartlarınızı girmeyin.

16 Ekim 2008 Perşembe

Bengü frikik, Şarkıcı Bengü Frikik !

Bengü terbiyesizsin.

bengünün frikik resmi istek üzerine kaldırıldı.! 



 

Ya bengü seni nekadar çok seviyodum sen hayal kırıklığısın. !

14 Ekim 2008 Salı

Muratca oyun

Muratca oyun


Muratca oyun


 


 

goognet kontör kartları

goognet kontör kartları hakkında yorumum şudur.

Bence ucuza reklamı pahalıya çevirmenin bi yoludur.

kesinlikle tavsiye etmiyorum. kelime aldatmacılığıdır.

Tüm büyük alışveriş sitelerinde satıldığına aldanmayın.

13 Ekim 2008 Pazartesi

Google chrome

Google chrome çıktı çekmediyseniz bu internet tarayıcısına mutlaka bakın.

27 Eylül 2008 Cumartesi

Vista ms dos f klavye sorunu

Merhabalar,

bu yazıyı kendim için yazıyorum format attıktan sonra buraya bakıp kolayca bulurum :)

C: Vista'da F klavye sorunu




C:\Windows\System32\autoexec.nt bu dosyayı not defteriyle aç.
en alta

kb16 tr,857 /id:440

ekle bukadar basit.

3 Ağustos 2008 Pazar

Ah be Bengü hepsi yalanmıydı. keşke görmeseydim

Ünlü şarkıcı Bengü bir alışveriş merkezinde makyajsız yakalanınca şok oldu!
Takvim'de yer alan habere göre, Kuruçeşme'deki bir alışveriş merkezinin kasasında görüntülenen Bengü, gazetecileri görünce şok oldu. Mini şortu ve topuklu ayakkabılarıyla dikkat çeken ünlü şarkıcı, "Gazetecilerden hiçbir yerde kaçış yok" dedi. alıntı : www.netgazete.com

25 Temmuz 2008 Cuma

oyun

http://www.muratca.com oyun sitesi işinde çok ileride.

24 Temmuz 2008 Perşembe

20 Temmuz 2008 Pazar

Windows'mu ubuntu'mu yani windows'mu linux'mu


Evet ben ubuntu nedir linux nedir bilmezdim taki ubuntuyu duyana kadar. arkadaşım screen shot atıp resimlerini gösterince dayanamadım internetten ücretsiz olarak ftp://ftp.linux.org.tr/pub/ubuntu-releases/hardy/ubuntu-8.04.1-desktop-i386.iso bu adresden ubuntuyu bilgisayara yükledim cd ye yazdım ve önce cd den görsel olarak ubuntuyu inceledim gezdim test ettim wifiyi ve bilgisayaranızın asından besine kadar herşeyi otomatik tanıyo.  kendine özel msn si var herkes o msn yi vistaya kurmak için arıyo :P çok müthiş bişey. kesinlikle kaçırmayın ve ubuntuyu birkez olsun bilgisayarınıza hiç olmazsa önizleme amaçlı cd den takın çalıştırın.. ücretsiz

19 Temmuz 2008 Cumartesi

Türkcell ilkkez doğru bişey yaptı ilkkez.!



Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan ve Turkcell'in ana sponsorluğunda yürütülen "Gönül Köprüsü Projesi" bence çok güzel bir proje.

Türkcell bu projeyle bence 15 yıllık gsm şebekesi hayatında ilkkez doğru bi proje yaptı.

faydalanan tüm genç arkadaşlara hayırlı olsun diyorum.

Varol Türkcell, Kasım ayı yaklaştı, numara dolaşım sistemi aktif olacak yusuf yusuf..

abonelerini kaybetmekten korkuyor.

Numara dolaşım sistemi Türkcell'i korkutuyor daha ne kampanyalar görecez.

9 Temmuz 2008 Çarşamba

yeni ttnet indirim kampanyası

Bu ttnet varya sövülecek sayılacka bi firma galiba.

http://www.ttnet.net.tr/317.aspxbu adresde yazan şeylere göre ttnet yeni üyelerine güzel indirimler yapıyor. ve eski üyeler yararlanamasın diye 1 temmuzdan itibaren aboneliğini kapatan adsl aboneleri bu kampanyadan yeniden üye olarak yararlanamıyor :P .

Türkiyedeki en iyi domain hostingi istanbul hosting

Türkiyedeki en iyi domain hosting hiç düşünmeden www.ihs.com.tr dir.

istanbul hosting bu konud lider nedenmi.

yaklaşık 10 ytl ye domain alıyosunuz.

size www.e-destek.com isimli paneline giriş izni veriyorlar. oradan kolayca yeni domain alıp transfer yapabilir, domaininize dns oluşturabilirsiniz. istanbul hosting bu konuda çok iyi bi yatırım yapmıştır.

Dış ülkelerde de godaddy gibi firmalar var tabiki ancak ihs 'nin bi hizmetide şifreniz çalınırsa unutursanız diye önceden kaydettiğiniz cep nosuna yeni şifrenizi göndermesi :P bu özellik hiçte yabana atılacak bi özellik değil. bide ticketler'inize gecenin 2 sinde bile cevap bulabilmek harika.

Yahoo 1.99$ yahoo ucuz domain

Yahoo'dan 1.99$ a domain almayı biliyosunuzdur.

bilmeyenler için http://www.muratca.com/ucuz.html adresinden girerek yahoo'dan 1.99$ a domain alabilirler. her domain için yahoo mail almanız gerekiyor tabiki.

ama birdahaki yıl 35$ ödemeye razıysanız :)

gerçi atarsınız piyasaya 1.99$ dan bi domain tutarsa yenilersiniz 35$ bayılıp.

tutmazsa at gitsin nolacak.

6 Temmuz 2008 Pazar

lnwservers , lnwservers.com , lnwservers.com.tr

Netdirekt'den hosting alacaksanız kesinlikle www.lnwservers.com.tr'den alın

Eğer netdirekt'den host alacaksanız. bu fiyata bu performansda hizmeti alamazsınız arkadaşlar. Sakın lnwservers'i göz ardı etmeyin.

uzun uzun anlatmak istemiyorum pöf pöf lemek istemiyorum, host alma komşu al misalidir bu iş..

Bilenler darbe yiyenler bu işleri bilir.. amman haa !!   yediğiniz kazıkları aman ha unutmayın. LNWSERVERS'dan şaşmayın.

Ergenekon : Tutuklama gerekçesi ve iddianame

Zaman gazetesinden alıntı

Tutuklama gerekçesi : Silahlı örgüt kurmak ve Şiddet kullanarak darbeye teşebbüs :)

Ya güldürmeyin beni.. bu insanları yıllarca içeri tutmak demektir.

Bu tür bir iddianame hiç bi şekilde sonuçlanamaz.. Bu insanlar hapislerde çürütülmek isteniyor..

Açıköğretim bi dersten iki kez kalmak ve iki kez sınıfta kalmak askerlik tecilini etkilermi

Bugün açıköğretim fakültesine sordum. Bi dersten iki kez kalma ile sınıfta ikinci kez kalma arasında çok fark var..

Sinan Aygün

Sinan AygünSinan Aygün'den çok karamsar bi görüntü Allah Herkes Hakkında en  Hayırlısını Nasip etsin

23 Haziran 2008 Pazartesi

Altivi, altivi.com hakkındaki yazılarım.

http://blog.muratca.com/2007/07/08/altivicom-acik-arttirma-sitesi-duzenbazligi/

bu sayfada altivi hakkında şikayetim vardı :) bakın altivi.com 1 yıl sonunda battı ve insanları sahte yollarla dolandırdıkları anlaşıldı.. 50 kişi tutuklandı büroları basıldı.

Beni izlemeye devam edin.