8 Şubat 2013 Cuma

2013'ün en iyi cydia uygulamaları resimli anlatım

cydia2013 yılının en iyi cydia uygulamalarını yazmak için bu başlığı açtım.
Öncelikle şunu belirtmek isterim. önceki ios jailbreak yazımda belirttim ios tam jailbreak yapılmadığı için bazı uygulamalar tam anlamıyla çalışmıyor.  evasi0n ekibi jailbreak'ı çıkardı çıkarmasınada tam anlamıyla çalışmadığını belirteyim.
ben kurdum ios 6.1 iphone 5'e ..  Yazının Son güncelleme tarihi 15.02.2013
PP25 programını kurdum çince  pek randuman alamadım.
1-en iyisi appcake diye bi program bütün appstore uygulamalarının tamamı yok, bazıları var. yinede kurmaya değer.
2-ekran geçişleri için muhakkak Barrel tweaki olması lazım cydiadan ekleyin.
3-Sbsettings'de artık ağır kaçıyo onun yerine NCsettings çıktı o daha iyi, wifi edge açma kısayolunu bildirim merkezine ekliyor yani hani saatin olduğu ekranı aşağıya çekiyorsunuz ya oraya ekliyor.. (sbsettings o ekranı sağa çekince çıkan menü idi)
4-Unlimtones , bu zaten adındanda belli ringtone programı beleş,
bide winterboard düzgün çalışsa tadından yenmeyecek ios6 jailbreak.
bitesms programı iyice abarttı para para diyo onu kurdum sonra sildim..

not:jailbreak, ios 6.x, en iyi tweakler, olmazsa olmazlar, 2013 yılı tweakleri, cydia uygulamaları, beleş, parasız, bedava

EN İYİDEN SIRALAMALI OLARAK YAZIYORUM..




  1. Activator: Bu program cydia'nın olmazsa olmazıdır, ne işe yarar mevzusunu şu konuda işleyeceğiz geniş olarak .. videolu anlatım mevcut.

  2. Zephyr : Programın en önemli özelliği çubuğunu başparmağınızla yukarı ittiğinizde programı kapatıyor harika yaaa müthişşşş...

  3. Sbsettings: kullanımın anlattık. (NCSettings daha güzel :D)

  4. Barrel: İkonlar arasında animasyonlu bir şekilde geçiş yapmanızı sağlıyor.

  5. UnlimTones: İstediğiniz zil sesini indirebilir, telefonunuzdaki müzikleri zil sesi olarak ayarlayabilirsiniz.

  6. Zeppelin: Operatör logosunu değiştirmek istiyorsanız bu program tam size göre yapılmış demektir.

  7. BrowserChooser : Ön tanımlı browser'i değiştirmeye yarar yani mailden tıkladığınız bi linkin operada açılmasını veya chrome da açılmasını sağlarsınız.

  8. CyDelete : Cydia'dan yüklediğiniz uygulamaları kolayca silmenizi sağlayan tek uygulama.

  9. DisplayCandy : Bu uygulama iphone'yi iphone yapan tek uygulamadır, tek geçerim. 8.sıradan daha yukarıları hak ediyor, uygulamanın özelliği ; programlar arası geçişlerdeki animasyonları değiştiriyor. harika bişi..

  10. YourTube 2: Youtube videolarını indirerek iPod bölümüne atmak istemez misiniz.

  11. Appcake : İnstallous'un yerine geçen program.

  12. 25PP: Installous’un en büyük rakibi. Hatta tahtından edebilecek bir program. Uygulama ve programları tek tık ile direk server’dan indirebiliyorsunuz.

  13. Springtomize : Valla bunu yükledim ama sadece dock'da bulunan iconlara 3 boyut özelliği kazandırdı. Pek bişi anlamadım.


Bunlarda yüklenebilecek uygulamalardan bazıları



  • Celeste Bluetooth: Bilindiği üzere iPhone’da bluetooth ile veri aktarımı yapamıyorsunuz. Celeste Bluetooth sayesinde tüm telefonlara bluetooth ile müzik ve fotoğraf aktarımı yapabiliyorsunuz.

  • Lockdown Pro 2: Program ve klasörleri şifrelemeye yarayan tweak.

  • FiveIconFolder: Klasörlerin içlerindeki ikonlarınız tek sırada kaç adet olmasını istiyorsanız o kadar olsun.

  • Icon Rename: İkonların isimlerini silmeye veya değiştirmeye ihtiyacınız olursa bu tweak tam sizlik.

  • AndroidLock: Android tarzı kilit ekranı ister misiniz?

  • Auto3G: Telefonunuzun sarjı daha uzun süre gitsin istemez misiniz? Bu tweakı kurduktan sonra, telefonunuzun 3G şebekesini hiçbir zaman kapatmaya ihtiyacınız olmayacak. Çünkü telefon uyku moduna geçtiğinde 3G’yi otomatik olarak kapatıyor.

  • iGotYa: Tweak’ı kurun ve mail adresinizi girin. Telefonunuzun şifresi yanlış girildiğinde, öndeki kamerayla şifreyi giren kişinin fotoğrafını çeksin, size e-posta göndersin. Şifreyi yanlış girenin ruhu bile duymayacak. (Özellikle telefonunuz çalındığında çok işe yarayacak bir tweak)

  • CallLogPro: Son arama listesini telefonu ilk aldığınız tarihe kadar görmek için süper bir program.

  • iAp Cracker: Uygulama içi satın almaları bedava hâle getiren tweak. iApCracker Gameloft oyunlarında işe yaramayabiliyor. Onun için iAp Free’yi kurabilirsiniz.

  • Password Pilot: App Store’a her girdiğinizde şifre yazmaktan sıkılanlar için yapılan bu tweak sayesinde şifreyi bir kere girmeniz yeterli.

  • Double Dock: Telefonunuzun alt kısmındaki dock kısmının çift sıra olmasını sağlar.

  • Torch: Cihazınızın flashını basit bir şekilde açıp kapamaya yarayan tweak.

  • UnDeleteSMS: Silinen mesajlarınızı geri getirmeye yarayan kullanışlı ve bir o kadar da tehlikeli bir program.

  • Dater: Bu program ile çektiğiniz resimlere resmin çekildiği zaman otomatik yazılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder